"Kauneinta on sinä itse, olet täydellinen.
Vahvinta on sinä itse, olet vahvin.
Voimaa on elämä, sinä itse." - Sessiessa

Wednesday, March 9, 2011

Minä olen Janette

8.3.2011

Voitko selventää, mitä nyt on meneillään! Miksi?

Hei Lafayette! Et muista minua, mutta olemme vanhoja sielunystäviä. Sessiessa oli sinulle tärkeä ystävä ja tuki, mutta nyt oli hänen aika jatkaa matkaansa. Sure surusi jos siltä tuntuu, hän oli sinulle apu ja ystävä. Jätä huolesi ja opi taas uutta. Sessiessan tehtävä on yhteyden avaaminen. Nyt kun se on tehty, voimme keskittyä muihin asioihin. Mukavaa siis aloittaa yhteistyö, uusi ajanjakso. Uusi luku tässä tarinassa. Minä olen Janette, minun tehtäväni on opettaa sinua ja muita matkalla henkisyyteen ja itseensä. Kysy siis jatkossa apua, kun joku henkiseen kasvuun liittyvä asia painaa mieltäsi. Yritän parhaani mukaan auttaa sinua eteenpäin. Olen siis läsnä, tässä tilassa ja ajassa. Luotathan minuun?

Ihan ensiksi voisin todeta, että blogi näyttäisi olevan hyvä ajatus. Mukavaa tavata muitakin asioista kiinnostuneita, saada kaikupohjaa ja näkökantoja. Näin me ihmiset olemme yhtä ja samaa, vaikka kehomme ovat erilliset. Näen että ihmettelet, kun puhun me-muodossa. Sielujahan me kaikki perinpohjin olemme, vaikka osa meistä vaikuttaakin tällä hetkellä verhon toisella puolella, niin sanotusti. Mutta tapaamme taas pian, jatkamme tätä tietä, sinun tahtiisi. Ihana tavata taas ja olla avuksi.

Olen siis käytettävissäsi, olen ystäväsi.

Janette, enkeli, sielu, ystävä

3 comments:

  1. Jänniä käänteitä matkallasi Hanne! Jään mielenkiinnolla odottamaan Janeten viestejä ja kaikkea sitä tukea ja viestiä mitä hänellä on antaa meille lukijoille.

    ReplyDelete
  2. Mielenkiintoista,
    ajoitus osui juuri kun Mayojen viimeinen sykli alkoi.

    ReplyDelete
  3. Tämä uusi käänne tuli ihan yllätyksenä. Vieläkin hieman huuli pyöreänä, mutta ehkä tämä tästä selkiää ;).

    ReplyDelete